Nettisivuilla olevat hinnat on valmiiksi alennettu.
Kotitalousvähennyksen jälkeen 13,00€/h
Sis. alv. 25,5%. Kotitalousvähennyksen (-60%) jälkeen 52,00€.
Sis. alv. 25,5%. Kotitalousvähennyksen (-60%) jälkeen 78,00€.
Mahdolliset asiakkaan toiveesta hankitut säilytysratkaisut laskutetaan erikseen. Lasku säilytysratkaisuista tulee maksaa ennen sovittua huushollauskäyntiä.
Hinnastossa olevat ajat tarkoittavat asiakkaan luona vietettyä aikaa. Mikäli sovittua kohdetta ei ehditä käydä läpi kyseisessä ajassa, asiakas saa kirjalliset ohjeet ja kaiken muun tarvitsemansa avun, joilla projekti saadaan päätökseen. Tilanteesta riippuen voidaan sopia myös erikseen veloitettavista lisätunneista.
Palveluiden ja säilytysratkaisujen tilaus on sitova. Sovitun huushollauskäynnin voi perua puhelimitse tai sähköpostitse viimeistään 24h ennen käyntiä maksutta. 12-24h sisällä peruutetuista asiakaskäynneistä laskutetaan 50% työn hinnasta. 0-12h sisällä tehdyistä peruutuksista veloitetaan täysi työn hinta. Sairastapauksissa veloitusta ei tehdä.
Sis. alv. 25,5%. Kotitalousvähennyksen (-60%) jälkeen 40,00€.
Kotitalousvähennys ei koske etänä tehtyä neuvontaa.
Perehdytys kodin järjestämiseen sopii hyvin asiakkaalle, jolle karsiminen on vaivatonta. Asiakkaan tarve voi olla ennemminkin säilytysvinkeille tai ulkopuolisen näkemyksille. Perehdytyksen ostaneelle ensimmäinen huushollauskäynti -10%.
Ammattijärjestäjä palvelut ovat mainiosti räätälöitävissä yrityksien järjestyksen ja toimivuuden haasteisiin.
Palvelukokonaisuudet räätälöidään yrityksille aina tapauskohtaisesti. Ole siis yhteydessä ja kerro yrityksesi tarpeista.
Järjestelykäyntiä edeltää 30-60min maksuton huushollauspalaveri, joka ei velvoita mihinkään. Palaverissa käydään läpi järjesteltävän kohteen haasteet, toiveet ja toimintatapani. Huushollauspalaveri järjestetään etänä videopuhelun avulla. Mikäli toivot, että huushollauspalaveri järjestettäisiin kotonasi, niin mainitse siitä erikseen yhteydenotossa.
Suunnittelupalaverin jälkeen voit päättää rauhassa, että lähdemmekö viemään järjestelyprojektia yhdessä eteenpäin. Mikäli et halua viedä projektia eteenpäin, niin riittää, että ilmoitat siitä minulle. Lupaan myös itse kertoa rehellisesti, mikäli koen, etten ole paras henkilö auttamaan sinua järjestelyhaasteessasi. Molempien tulee olla projektista hyvillä mielin ja täysillä mukana.
Ennen huushollauskäyntiä kartoitan asiakkaan kiinnostuksen ja tarpeen uusien säilytysratkaisujen hankintaan. Ostan tarvittaessa säilytysratkaisut ennen järjestelykäyntiä asiakkaan kanssa sovitun budjetin puitteissa. Teen hankinnat ensisijaisesti Clas Ohlsonin ja Jyskin valikoimista. Hankinnat laskutetaan ennen järjestelykäyntiä ja lasku tulee olla maksettuna ennen sovittua järjestelyajankohtaa.
Järjestelykäynnillä karsitaan, kategorisoidaan ja järjestellään tavarat säilytyspaikoilleen. Vaiheisiin käytetty aika ja panostus vaihtelevat tilanteen ja tavoitteiden mukaan. Karsitut tavarat lajitellaan kierrätystä tai myyntiä varten. Vien tarvittaessa mukanani kierrätykseen meneviä tavaroita yhden henkilöautollisen verran.
Järjestelykäynnin jälkeen toimitan asiakkaalle tarvittaessa kirjallisesti vinkkejä projektin edistämiseen tai järjestyksen ylläpitoon.
Lasku saapuu asiakkaan sähköpostiin järjestelykäynnin jälkeen. Maksuaikaa on 14 päivää laskun lähettämisestä. Lasku tulee maksaa laskun eräpäivään mennessä. Viivästyneestä maksusta peritään viivästyslain mukaista viivästyskorkoa (7%).
Huushollausasiakkaan palaute
Liittymällä Huushollaajan postituslistalle saat ensimmäisten joukossa tiedon tarjouskampanjoista, kilpailuista ja uusista artikkeleista. Älä huoli, en tule hukuttamaan sähköpostiasi viestitulvaan. Lupaan pitäytyä kohtuudessa!